مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-23بين الملل

جهاد تبیین راهکار خوب شکستن تحریف ها علیه انقلاب و نظام اسلامی است


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: جهاد تبیین می تواند راهکار خوبی برای شکستن تحریف ها علیه انقلاب و نظام اسلامی باشد.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: جهاد تبیین می تواند راهکار خوبی برای شکستن تحریف ها علیه انقلاب و نظام اسلامی باشد.

مسلم مرادی امروز یکم آبان ماه در جمع بسیجیان بروجرد که در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی و ورزشی بسیج برگزار شد، اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی نسل کشی می کند ولی جریان فلسطین تهاجم کرد و تعداد زیادی از نیروهای این رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند و شکست امنیتی، نظامی و امنیتی را بر آن ها تحمیل کرد و ثابت شد پایه های آنان به لرزه درآمده است.

وی تصریح کرد: کشته شدن کودکان غزه برای رژیم کودک کش اسراییل مسئله ای نیست و قدم هایی برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی برداشته شده است که به زودی نابود می شوند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: سازمان های بین المللی حقوق بشر فقط اهداف خود را دنبال می کنند و کشتار بی رحمانه کودکان و زنان برای آنان اهمیتی ندارد.

مرادی با بیان اینکه مقاومت فلسطین بعد از 75 سال با طوفان الاقصی ستون های لرزان صهیونیسم را فرو ریخت، افزود: از 35 سال پیش تاکنون طرح عبور از نظام با ماهیت تحریف اندیشه های امام خمینی (ره) در دستور کار معاندان داخلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین راهکار خوب شکستن تحریف ها علیه انقلاب و نظام اسلامی است

جهاد تبیین راهکار خوب شکستن تحریف ها علیه انقلاب و نظام اسلامی است