مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 00:302023-11-01دانش

برترین های مسابقات ملی مهارت الکترونیک معرفی شدند


نفرات برتر مسابقات ملی مهارت الکترونیک معرفی و تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار و نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

ابراهیم رحیمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با دارابودن رتبه های مختلف علمی، پژوهشی و ظرفیت ها و امکانات بالا برای دومین بار میزبان این دوره از مسابقات ملی بود.

در ادامه این برنامه، معاون توسعه و دبیر اجرایی مسابقات ملی مهارت نیز با ارائه گزارشی از مراحل برگزاری این دوره از رقابت ها گفت: در این دوره از مسابقات پس از ارزیابی از سوی هیئت داوران، امیرعلی نصیری از استان کرمان، سبحان معمارزاده از استان اصفهان و نگار پرویزی از استان یزد به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

محمد نوربخش افزود: همچنین پس از سه روز رقابت، رضا حقیقی از استان لرستان موفق به کسب دیپلم افتخار بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت الکترونیک شد.

وی گفت: شرکت کنندگان در قالب تیم های تک نفره در رشته های طراحی شماتیک، طراحی پی وی سی PCB ، مونتاژ و تعمیر و عیب یابی نرم افزار به مدت سه روز با هم به رقابت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های مسابقات ملی مهارت الکترونیک معرفی شدند

برترین های مسابقات ملی مهارت الکترونیک معرفی شدند