مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-06بين الملل

رییسی: آمریکا و تمام حامیان رژیم صهیونیستی در جنایت غزه شریک هستند + فیلم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله رییسی رییس جمهور در نشست خبری با نخست وزیر عراق گفت: روابط ایران و عراق روز به روز در حال ارتقا است، - السودانی خاطرنشان کرد: موضع کشور عراق موضع واضحی است که مرجعیت های دینی در عراق بر آن تاکید داشتند و در راس آن ها مرجعیت دینی ما در نجف و مرجعیت سیاسی ما بر آن تاکید داشته اند و دولت عراق بر این موضع تاکید داشته و در کنفرانس قاهره نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بحران اخیر صرفا زاییده روز 7 اکتبر امسال نبود بلکه این بحران نتیجه سیاست های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین بوده که با کشتار و کوچاندن ملت فلسطین و سیاست های شهرک سازی و هتک حرمت به مسجدالاقصی صورت گرفت.

نخست وزیر عراق بیان کرد: همچنین در نشستی که با رییس جمهور ایران داشتیم درخصوص روابط ممتاز دوجانبه میان دو کشور صحبت کردیم به خصوص در سالی که در دولت عراق شاهد بودیم که این روابط در بسیاری از زمینه ها رشد و گسترش داشته به طوری که مطمئنا به سود هر دو کشور مسلمان و همسایه خواهد بود.

کنایه السودانی به بلینکن: تصمیم در خصوص عدم گسترش جنگ در منطقه دست افرادی است که در غزه جنایت می کنند نخست وزیر عراق گفت: کسانی که خواهان عدم توسعه جنگ در منطقه هستند باید به رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن جنایت و کشتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: آمریکا و تمام حامیان رژیم صهیونیستی در جنایت غزه شریک هستند + فیلم

رییسی: آمریکا و تمام حامیان رژیم صهیونیستی در جنایت غزه شریک هستند + فیلم