مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-02سياسي

بی طرفی مدیران در انتخابات یک اصل است


مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استان همدان با بیان اینکه بی طرفی مدیران در انتخابات یک اصل است گفت: باید برای تحقق امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت موثر در انتخابات تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، غلامرضا فریدونی ظهر امروز در شورای اداری بخش شراء اظهار کرد: این روزها شاهد نمایش ماهیت سفاک، خونریز و ظالم رژیم صهیونیستی هستیم که جنایات آن در کشتار وحشیانه کودکان، زنان و غیر نظامیان غزه باعث خشم و درد مسلمانان و حتی بسیاری از غیر مسلمانان در جهان شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز 13 آبان گفت: این روز به عنوان روز استکبارستیزی است و فریاد ما علیه اسراییل غاصب، آمریکای جنایتکار.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استان همدان با اشاره به انتصاب بخشدار گفت: بخشدار جدید باید نظام مسائل بخش را به دقت احصا و برای پیشبرد امور برنامه کوتاه مدت و حداقل سه ساله ارائه کند.

وی اضافه کرد: تامین نظم و امنیت، حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست و تلاش در راستای افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی از جمله انتظارات مهم در این بخش است.

فریدونی گفت: به عنوان دولت مردمی وظیفه داریم ارتباط مستمر و چهره به چهره داشته باشیم و در همه سطوح مدیریتی این مهم باید مد نظر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی طرفی مدیران در انتخابات یک اصل است

بی طرفی مدیران در انتخابات یک اصل است