مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-24سياسي

لزوم توجه به موقعیت اقتصادی مطلوب شهرستان فلارد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان فلارد با وجود تازه تاسیس بودن از ظرفیت های بسیاری برخوردار است که مسؤولان باید با ارائه خدمات مطلوب در این منطقه به موقعیت اقتصادی آن بیش از پیش توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان فلارد، گفت: فرمانداران باید توجه داشته باشند که تنها در مراکز شهرستان حضور نداشته باشند و به صورت میدانی پیگیر رفع مشکلات مردم در تمامی سطح شهرستان باشند و این موضوع باید مورد توجه تمامی مسؤولان باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارائه خدمت به مردم در محضر پروردگار ارزش بالایی دارد بنابراین باید این فرصت ها مغتنم شمرده شود و مسئولان کارهای موثر خود را افزایش دهند.

وی با تاکید بر اهمیت گره گشایی از امور مردم توسط مسؤولان، افزود: البته در این زمینه افرادی که مسئولیت مستقیم اجرایی برعهده ندارند نیز می توانند مشارکت داشته و پیگیر انتقال مشکلات و رفع آن ها باشند.

نکونام عنوان کرد: شهرستان فلارد با وجود تازه تاسیس بودن از ظرفیت های بسیاری برخوردار است که مسؤولان باید با ارائه خدمات مطلوب در این منطقه به موقعیت اقتصادی آن بیش از پیش توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به موقعیت اقتصادی مطلوب شهرستان فلارد

لزوم توجه به موقعیت اقتصادی مطلوب شهرستان فلارد