مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:102023-10-24اقتصادي

افزایش نرخ سرویس مدارس در شهر زنجان


رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان از عدم تمکین رانندگان سرویس های مدارس از نرخ مصوب شورا خبر داد و گفت: افزایش این نرخ این سرویس ها پیشنهاد و تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید نجفی، عضو شورای اسلامی شهر زنجان عصر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با تاکید بر ویژه بودن شرایط برای سرویس دهی به دانش آموزان مدارس اظهار کرد: عدم تمکین رانندگان وسایل نقلیه از نرخ های مصوب در شورای شهر، موجب پیشنهاد افزایش نرخ شده است.

رییس کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورای شهر زنجان افزود: برابر پیشنهاد ارائه شده، درخواستی مبنی بر افزایش نرخ سرویس دانش آموزان شهر زنجان برابر با تورم 46.

5 درصدی اعلامی از سوی بانک مرکزی 46.

5شده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه و دقت در انعقاد قرارداد با رانندگان سرویس توسط مدیران مدارس افزود: این سرویس دهی باید با نظارت دقیق از طریق انجمن اولیا و مربیان انجام شود.

نجفی سنجش موارد از زوایای مختلف را مورد تأکید قرارداد و گفت: در این مورد ضمن لحاظ کردن درخواست دو طرف، نظارت ها هم با دقت انجام شود.

در این جلسه با توجه به اعلام نرخ های جدید و تصویب اعضا مقرر شد بر اساس نوع سرویس خودرو سواری با لحاظ مسیر نزدیک و متوسط و دور 500 و 600 و 700 هزار تومان از دانش آموزان دریافت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ سرویس مدارس در شهر زنجان

افزایش نرخ سرویس مدارس در شهر زنجان