مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 00:402023-11-14اقتصادي

مهم ترین اولویت پتروشیمی خلیج فارس، اشتغال است


مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: مهم ترین اولویت هلدینگ خلیج فارس افزایش سرانه اشتغال در استان ایلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عسکری شامگاه سه شنبه در نشست با مدیران پتروشیمی ایلام اظهار کرد:مهم ترین اولویت هلدینگ خلیج فارس افزایش سرانه اشتغال در استان ایلام است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه ایلام به واسطه وجود ظرفیت های عظیم خدادادی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی یک استان توانمند در سطح کشور محسوب می شود تاکید کرد: افزایش خوراک پتروشیمی ایلام تا رسیدن به ظرفیت صد درصدی باید با قید فوریت پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه هلدینگ خلیج فارس از طرح های درون مجتمعی در جهت افزایش سود شرکت ها حمایت خواهد کرد، ادامه داد:مشکلات خوراک پتروشیمی در کمترین زمان ممکن برطرف می شود.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه پارک پلی پروپیلن در تحقق هدف اشتغالزایی در استان و تکمیل زنجیره ارزش نقش بسزایی دارد افزود: استان ایلام گوهری است که به درستی و در راستای توسعه از آن بهره برداری نشده است.

عسکری با تمجید از بردباری و مقاومت مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی اظهار کرد: بسیاری از مدیران شایسته کشور از فرزندان استان ایلام هستند که نشان از توانمندی ایلامی ها در سطوح عالی مدیریتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین اولویت پتروشیمی خلیج فارس، اشتغال است

مهم ترین اولویت پتروشیمی خلیج فارس، اشتغال است