مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-24سياسي

ورود دستگاه قضا در صورت وجود موانع بر سر راه ترخیص کالاهای اساسی


معاون دادستان کل کشور شامگاه دوشنبه در بدو سفر به استان خوزستان به همراه دادستان مرکز استان و معاون وی از مجموعه پتروشیمی مارون در این شهرستان بازدید کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون دادستان کل کشور شامگاه دوشنبه در بدو سفر به استان خوزستان به همراه دادستان مرکز استان و معاون وی از مجموعه پتروشیمی مارون در این شهرستان بازدید کرد.

علی جمادی در حاشیه این بازدید، گفت: یکی از مناطقی که اهمیت زیادی در تولید و ایجاد اشتغال دارد، شهرستان ماهشهر است و در بازدیدی که از پتروشیمی ماهشهر انجام شد، مشکلات این واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه ادامه داد: مقام معظم رهبری یکی از اولویت های نظام را بحث تولید و حمایت از آن می دانند که در همین راستا رسیدگی به مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و دادگستری استان ها صورت می گیرد و تلاش بر این است که موانع و مشکلات با کمترین آسیب و بدون هیچگونه مانعی در مسیر تولید رسیدگی می شود.

جمادی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته مجموعه دادگستری و دادستانی استان در حمایت از اشتغال و تولید، گفت: در بازدید سال گذشته از واحدهای صنعتی استان خوزستان، موانعی در مسیر این صنایع بود که با پیگیری هایی که صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضا در صورت وجود موانع بر سر راه ترخیص کالاهای اساسی

ورود دستگاه قضا در صورت وجود موانع بر سر راه ترخیص کالاهای اساسی