مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 17:002023-10-28اقتصادي

همراهی بخش خصوصی و تشکل های کارگری و کارفرمایی برای توسعه ضروری است


وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز به دلیل شرایط کشور، همراهی بخش خصوصی و تشکل های کارگری و کارفرمایی برای دستیابی به توسعه ضروری است.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز به دلیل شرایط کشور، همراهی بخش خصوصی و تشکل های کارگری و کارفرمایی برای دستیابی به توسعه ضروری است.

سید صولت مرتضوی در نشست هم اندیشی منتخبین تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران خراسان رضوی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: امروز به دلیل شرایط کشور، همراهی بخش خصوصی و تشکل های کارگری و کارفرمایی برای دستیابی به توسعه ضروری است.

وی افزود: اهتمام ویژه دولت و تمامی ارکان نظام در راستای حل مشکلات مردم مخصوصاً جامعه کار و تولید کشور است و در طول این مدت نیز پیگیری ها و اتفاقات خوبی صورت گرفته است.

وزیر کار با تاکید بر لزوم هم فکری و هم اندیشی مستمر با تشکل های کارگری، کارفرمایی، تعاون گران و بازنشستگان بیان کرد: برنامه ریزی های لازم برای رفع دغدغه تشکل ها و منتخبین آنان صورت گیرد.

نمایندگان منتخب تشکل های کارگری و کارفرمایی خراسان رضوی نیز در این دیدار که در آن محمد امین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز حضور داشت، دغدغه ها، چالش ها، پیشنهادات و مشکلات خود را تبیین کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی بخش خصوصی و تشکل های کارگری و کارفرمایی برای توسعه ضروری است

همراهی بخش خصوصی و تشکل های کارگری و کارفرمایی برای توسعه ضروری است