مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-28بين الملل

نامه معلمان ایران به معلمان جهان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه


جمعی از معلمان ایران در پیامی به معلمان آزادیخواه جهان نوشتند: خواهران و برادران معلم! در برابر پدیده نسل کشی در غزه مسئولیم و از همه مهم تر، - جمعی از معلمان ایران در پیامی به معلمان آزادیخواه جهان نوشتند: خواهران و برادران معلم! در برابر پدیده نسل کشی در غزه مسئولیم و از همه مهم تر، ما نسبت به مثله شدن ارزش های انسانی مسئولیت داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعی از معلمان ایران در پیامی به معلمان آزادیخواه جهان نوشتند: خانم ها، آقایان، همکاران و هم صنفان محترم! همه می دانیم که غزه، روزگار سختی را می گذراند؛ مردمان غزه در میان خون و آتش به سختی نفس می کشند؛ هزاران کودک، در آغوش مادر و هزاران مادر کودک به آغوش، به خاک و خون غلتیده و جان خود را از دست داده اند؛ و ده ها هزار مادر و کودک دیگر در حال شمارش معکوس مرگ بی هنگام هستند.

مدتی است که غریو شادی کودکان و نوجوانان غزه در فضای مدرسه، جای خود را به ناله های جانکاه زیر آوارماندگان بمباران های وحشیانه داده است.

خانم ها و آقایان، معلمان سراسر عالم، درحالی که ما و شما در آفریقا، آسیا، خاورمیانه، اروپا و در آمریکا بر اساس رسالت ذاتی خود در حال آموزش و پرورش دانش آموزان خود هستیم و با آنان از حیات و سرزندگی و امید و شادی سخن می گوییم و کوشش می کنیم تا لبخند زندگی را بر چهره آنان بنشانیم، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه معلمان ایران به معلمان جهان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

نامه معلمان ایران به معلمان جهان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه