مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-17سياسي

رمز موفقیت توسعه دریامحور استفاده از جامعه محلی است


رمز موفقیت طرح های کلان اقتصاد دریامحور، توجه به جامعه محلی و مشورت گرفتن از نخبگان این منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار گفت: پرستاری حرفه و از مشاغل  بسیار ارزشمندی است که در متون دینی اهمیت زیادی دارد.

خطیب جمعه میناب افزود: پرستاری از طرف مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است و ایشان نگاه ویژه ای به پرستاران صبور و پرتلاش کشورمان دارند و الحق پرستاری سیروسلوک الی الله است و اجرمضاعف دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: پرستاری امنیت خاطر جامعه است و پرستاری در نظام مقدس ما مجاهده در برابر استکبار جهانی است و ما در موضوع کرونا دیدیم که این عزیزان چه تلاش هایی برای حفظ سلامت جامعه انجام دادند.

وی با تبریک هفته بسیج، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی انسان را به سعادت می رساند و تفکر بسیجی باید در جامعه نهادینه و تقویت شود تا بتوانیم با آرامش از مشکلات عبور کرده و از آنها برای کشورمان فرصت بسازیم.

خطیب جمعه میناب به اقتصاد دریا محور هم اشاره کرد و افزود: اقتصاد دریا موجب پیشرفت اقتصادی کشور و استان های ساحلی خواهد شد و اگرمی خواهیم شهرها و استان های ماتوسعه پیداکنند بهترین را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز موفقیت توسعه دریامحور استفاده از جامعه محلی است

رمز موفقیت توسعه دریامحور استفاده از جامعه محلی است