مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-11سياسي

روحانی: فعلا بنای لیست دادن در انتخابات را ندارم


فعلا بنای لیست خاصی ندارم ولی در انتخابات خبرگان معمولا حوزویان لیست هایی می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور سابق ظهر امروز(20 آبان) در حاشیه ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران طی سخنانی در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه آیا در انتخابات مجلس و خبرگان لیست خواهید داد؟ گفت: فعلا بنای لیست خاصی ندارم ولی در انتخابات خبرگان معمولا حوزویان لیست هایی می دهند.

  وی افزود: درباره انتخابات مجلس هم برنامه خاصی برای لیست ندارم ولی همواره احزابی که با من در این یکی-دو ماه گذشته مشورت کردند، همواره بر ترغیب مردم سخن گفتم تا در انتخابات مجلس شرکت کنند و درباره مجلس خبرگان فعال باشند.

رییس جمهور سابق درباره اهمیت مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهمترین انتخابات ملی و کشوری است، به این دلیل که در سایه این انتخابات نمایندگان ملت برای مجلس خبرگان تعیین می شوند و این مجلس در روزی که لازم است، با رأی خود رهبری نظام و امت اسلامی را تعیین می کند لذا اثر این مجلس از همه مجالس و اجتماعات مهمتر است و به همین دلیل انتخابات مهمی است.

روحانی بیان کرد: هم چنین فرصت خوبی است که کاندیداها در این انتخابات وظایف مجلس خبرگان و اهمیت آن را برای مردم تبیین کنند تا آشنایی مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: فعلا بنای لیست دادن در انتخابات را ندارم

روحانی: فعلا بنای لیست دادن در انتخابات را ندارم