مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-18ورزشي

اولین شکست خانگی هوران با جشن اولین پیروزی مس رقم خورد


تیم والیبال مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ برتر زنان موفق به شکست هوران یزد شد تا هر دو تیم اولین پیروزی و اولین شکست خانگی را تجربه کنند.

- ایسنا/یزد تیم والیبال مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ برتر زنان موفق به شکست هوران یزد شد تا هر دو تیم اولین پیروزی و اولین شکست خانگی را تجربه کنند.

نخسیت دیدار هفته چهارم بیست وسومین دوره مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران، روز گذشته (جمعه 26 آبان) با صف آرایی دو تیم هوان یزد و مس رفسنجان در سالن یگانگی شهر یزد برگزار شد.

شاگردان عالیه فتوحی که تا اینجای لیگ با شکست دو تیم پر افتخار و مدعی همیشگی قهرمانی یعنی ذوب آهن و پیکان عملکرد خوبی را به جای گذاشته اند و با پذیرفتن شکست مقابل مس رفسنجان اولین باخت خانگی و دومین باخت این فصل خود را تجربه کردند.

اما شاگردان آسیه پام در مس رفسنجان که در سه دیدار قبلی خود طعم تلخ شکست را چشیده بودند برای کسب اولین پیروزی خود از ساعت 11 صبح مقابل هورانی ها صف آرایی کردند.

در نهایت پس از 81 دقیقه جدال مشکی پوشان تیم مس در سه دست پیاپی به ترتیب با نتیجه 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 20 حریف خود را شکست دادند تا به نخستین برد خود در این فصل لیگ دست یافته و خود را از انتهای جدول مسابقات جدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شکست خانگی هوران با جشن اولین پیروزی مس رقم خورد

اولین شکست خانگی هوران با جشن اولین پیروزی مس رقم خورد