مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-24سياسي

اهتمام مسئولان قضایی قم برای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی


نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان قم به ریاست رییس کل دادگستری و با حضور مدیران ارشد دستگاه های استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان قم به ریاست رییس کل دادگستری استان با حضور مدیرکل اطلاعات، مدیرکل بازرسی، دادستان عمومی و انقلاب، معاون استاندار، مدیرکل صداوسیما، فرمانده انتظامی، فرماندار، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دیگر مدیران ارشد دستگاه های استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری رییس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان در این جلسه گفت: باید ساز و کار انتخابات برای مردم تبیین شود و تمام راهکار ها و تجربیات دوره های قبل در زمینه تخلفات و جرائم انتخاباتی مورد بررسی قرار گیرد.

وی از مدیران دستگاه ها و سازمان های متولی انتخابات استان خواست؛ با تشکیل کمیته ای ویژه، برای پیشگیری از تخلفات اقدامات لازم را انجام دهند.

مظفری همچنین از تشکیل جلسات مختلف برای نامزد های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: نامزد ها تذکرات لازم در زمینه پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی را دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام مسئولان قضایی قم برای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی

اهتمام مسئولان قضایی قم برای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی