مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 19:102023-10-27اقتصادي

قیمت گوشت قرمز روند کاهشی به خود گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی امروز در برنامه میز اقتصاد شبکه یک عنوان کرد: تلاش وزارت جهاد کشاورزی این است که با واردات مدیریت شده گوشت قرمز و همچنین تأمین مستمر نهاده های تولید دام و طیور ثباتی .

- قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: با عرضه به موقع گوشت داخلی و گوشت قرمز وارداتی قیمت شقه گوسفندی روند کاهشی به خود گرفت و به کیلویی 360 تا 380 هزار تومان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی امروز در برنامه میز اقتصاد شبکه یک عنوان کرد: تلاش وزارت جهاد کشاورزی این است که با واردات مدیریت شده گوشت قرمز و همچنین تأمین مستمر نهاده های تولید دام و طیور ثباتی در بازار پروتیین کشور ایجاد کنند و این واردات مدیریت شده حداقلی بوده تا به تولید داخل لطمه وارد نکند.

وی همچنین گفت: تأمین نهاده های جو، کنجاله و ذرت دامی باعث ثبات در بازار شده و با واردات گوشت قرمز تازه کنترل قیمت در بازار صورت گرفته و روند نسبی کاهش قیمت هم اتفاق افتاده است.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: البته در 6 ماه دوم سال مصرف گوشت هم افزایش می یابد، اما با تأمین به موقع گوشت روند تثبیت و حتی کاهش قیمت اتفاق افتاده است و بازاررسانی مستمر هم انجام می شود، به گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت قرمز روند کاهشی به خود گرفت

قیمت گوشت قرمز روند کاهشی به خود گرفت