مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-30بين الملل

آفریقای جنوبی: عاملان و حامیان جنایات در غزه باید پاسخگو باشند


وزارت امور خارجه آفریقای جنوبی در بیانیه ای خواستار حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی در برابر بمباران های سهمگین رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از سوی سازمان ملل و واکنش مناسب جامعه جهانی به این جنایات شد.

- وزارت امور خارجه آفریقای جنوبی در بیانیه ای خواستار حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی در برابر بمباران های سهمگین رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از سوی سازمان ملل و واکنش مناسب جامعه جهانی به این جنایات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه آفریقای جنوبی در پی ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه بیانیه ای منتشر کرد و در آن با اشاره به میزان بالای تلفات غیرنظامیان در این جنگ، به ویژه در میان زنان و کودکان خواستار محافظت از جان شهروندان فلسطینی شد.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه تعداد کودکان به شهادت رسیده در غزه طی سه هفته گذشته از تعداد کودکان کشته شده در تمام مناطق جنگی جهان از سال 2019 بیشتر شده، آمده است: سازمان کودکان را نجات دهید (Save the Children) تخمین می زند که با توجه به مفقود شدن بیش از 1000 کودک و باقی ماندن بسیاری از آنها در زیر ویرانه ها و آوار ساختمان ها در نتیجه حملات هوایی بی رویه اسراییل به غزه، این تعداد احتمالاً افزایش هم می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفریقای جنوبی: عاملان و حامیان جنایات در غزه باید پاسخگو باشند

آفریقای جنوبی: عاملان و حامیان جنایات در غزه باید پاسخگو باشند