مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-23اقتصادي

تقسیط یکساله بدهی مالیات های مستقیم/ بخشودگی کامل جرایم قابل بخشش


رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، تفویض اختیار تفسیط بدهی و نحوه بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

- رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، تفویض اختیار تفسیط بدهی و نحوه بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخشنامه ابلاغی سید محمد هادی سبحانیان خطاب به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور آمده است: در اجرای مواد 167 و 191 قانون مالیات های مستقیم مصوب سال 1394 ضمن تاکید بر اهمیت وصول نقدی و به موقع مالیات و عوارض موضوع قانون مالیات های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده و به منظور تکریم مودیان محترم مالیاتی و تسهیل و تسریع در فرایند قطعیت و وصول بدهی مودیان، شرایط و نحوه بخشودگی جرایم قابل بخشش و تقسیط بدهی با رعایت مقررات مواد مذکور و سایر مقررات مربوط به مدیران کل امور مالیاتی تفویض می شود.

در بخش دیگری از این بخشنامه آمده است: حداکثر تفویض اختیار زمان تقسیط بدهی، از تاریخ ابلاغ بدهی قطعی سال/ دوره مربوط برای مالیات های مستقیم به مدت سه سال و برای مالیات و عوارض موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده یک سال تعیین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیط یکساله بدهی مالیات های مستقیم/ بخشودگی کامل جرایم قابل بخشش

تقسیط یکساله بدهی مالیات های مستقیم/ بخشودگی کامل جرایم قابل بخشش