مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-15سياسي

اقدامات دانشگاه تربیت مدرس در اجرای ماده 26 قانون جوانی جمعیت تشریح شد


معاون ستاد ملی جمعیت در نشست تشریح اقدامات دانشگاه تربیت مدرس در اجرای ماده 26 قانون جوانی جمعیت، اقدامات این دانشگاه را در این حوزه مطلوب ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، انسیه کتابچی؛ معاون برنامه ریزی، پایش و ارزیابی عملکرد ستاد ملی جمعیت، صبح امروز در نشست تشریح اقدامات دانشگاه تربیت مدرس در اجرای ماده 26 قانون جوانی جمعیت که توسط معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در محل این دانشگاه برگزار شد، حاضر و در جریان اقدامات انجام شده در این حوزه قرار گرفت.

 کتابچی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های انجام شده و ابراز خرسندی از اجرای قانون جوانی جمعیت در دانشگاه تربیت مدرس، این دانشگاه را الگوی خوبی برای سایر دانشگاه ها در این زمینه قلمداد کرد و افزود: بنای قانون گذار و حاکمیت نظام در حمایت از تحصیل و رشد بانوان در کنار توجه به عنصر خانواده و فرزند آوری است.

هدف قانون جوانی جمعیت نیز آگاهی بخشی و حمایت از خانم هایی است که در کنار تحصیل و پژوهش بتوانند تشکیل خانواده داده و فرزندآوری داشته باشند بدون اینکه نگران از دست دادن موقعیت های علمی خود باشند.

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در این خصوص یادآور شد: اطلاع رسانی به اندازه اجرای قانون مهم است و باید به گونه ای باشد تا دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دانشگاه تربیت مدرس در اجرای ماده 26 قانون جوانی جمعیت تشریح شد

اقدامات دانشگاه تربیت مدرس در اجرای ماده 26 قانون جوانی جمعیت تشریح شد