مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-05فرهنگي

برگزاری هجدهمین نمایشگاه کتاب مهمترین رویداد فرهنگی آذربایجان شرقی در سال جاری است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزاری هجدهمین نمایشگاه کتاب را مهمترین رویداد فرهنگی آذربایجان شرقی در سال جاری دانست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزاری هجدهمین نمایشگاه کتاب را مهمترین رویداد فرهنگی آذربایجان شرقی در سال جاری دانست.

محمدحسین بلاغی، روز یکشنبه 14 آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کیفیت برگزاری نمایشگاه برای ما از کمیت آن مهم تر است و تلاش ما این بوده تا کتاب های بروز و جدیدی را در غرفه های خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: تلاش کرده ایم تا محوریت برگزاری نمایشگاه کتاب در سال جاری را از محل، فروش کتاب به جشنواره فرهنگ کتاب تغییر دهیم.

وی افزود: برای اولین بار در سطح کشور، این نمایشگاه به صورت فروش یکپارچه انجام می گیرد که این کار موجب می شود تا نمایشگاه ناشر محور نشود بلکه نمایشگاه به صورت کتاب محور برگزار شود.

بلاغی عنوان کرد: توسعه و نشر فرهنگ مطالعه از یکی دیگر از اهداف اداره کل ارشاد توسعه و نشر فرهنگ مطالعه در بین عموم است تا از خود دانا پنداری های کاذب در فضای مجازی که اطلاعات آن ها، اطلاعاتی سطحی و محدود است اما کتاب دانش عمیق محسوب می شود.

وی با تشریح برنامه های فرهنگی متنوع نمایشگاه، بیان کرد: بیش از 40 برنامه فرهنگی در این نمایشگاه برگزار می شود همچنین نقش آفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هجدهمین نمایشگاه کتاب مهمترین رویداد فرهنگی آذربایجان شرقی در سال جاری است

برگزاری هجدهمین نمایشگاه کتاب مهمترین رویداد فرهنگی آذربایجان شرقی در سال جاری است