مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-15سياسي

کودک کشی نشانه شکست دشمن در عرصه نظامی است


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در دوره ای از تاریخ قرار گرفته ایم که ایران الگوی جبهه مقاومت است، گفت: هدف قرار دادن زن و کودک بی دفاع نشانه شکست دشمن در عرصه نظامی است.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در دوره ای از تاریخ قرار گرفته ایم که ایران الگوی جبهه مقاومت است، گفت: هدف قرار دادن زن و کودک بی دفاع نشانه شکست دشمن در عرصه نظامی است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 24 آبان ماه در پنجمین یادواره سرداران و 1322 شهید فرماندهی یگان های ویژه فراجا و 33 شهید یگان ویژه استان با اشاره به ویژگی های محسنین در قرآن کریم اظهار کرد: محسنین همواره با خدا، مردم و جامعه رابطه خوبی دارند و اهل نماز، بندگی و پرداخت زکات هستند؛ شهدای ما نیز اینگونه بودند و خود را وقف راه خدا کردند تا انسانیت، دین و راه سعادت حفظ شود.

وی با اشاره به مظلومیت شهدای فراجا در آشوب های سال گذشته، افزود: به سبب پایمردی ها و شهادت این جوانمردان، توطئه دشمن خاموش شد و نیروهای مسلح ما جایگاه ویژه ای پیدا کردند، شهدا در مراسمی که به نام آنها باشد، حضور دارند؛ آنان امروز در بهترین شرایط قرار دارند و ما انسان های دنیا در سخت ترین شرایط هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک کشی نشانه شکست دشمن در عرصه نظامی است

کودک کشی نشانه شکست دشمن در عرصه نظامی است