مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-10بين الملل

حمایت های جهانی از مردم فلسطین مهم ترین دستاورد طوفان الاقصی بود


موج حمایت های مردمی و سیاسی در سراسر جهان از مردم فلسطین، مهم ترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، خالد القدومی امشب در دیدار با علمای اهل سنت تایباد و در سخنرانی در مسجد مالک الملک این شهر اظهار کرد: حضور پررنگ مردم در سراسر جهان در حمایت از فلسطین و غزه، از مهم ترین دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی و پیروزی حماس بوده است.

وی افزود: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین یا حماس امروزه در حوزه نظامی در خشکی، دریا، هوافضا و فضای سایبری پیشرفت کرده است و رهبران آن در عرصه سیاست و دیپلماسی موفق بوده اند.

نماینده حماس در ایران ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی به گفته وزیر امور اقتصادی اسراییل 16 میلیارد دلار به اقتصاد این رژیم ضرر مالی وارد کرد.

القدومی بیان کرد: علاوه بر اسراییل و آمریکا، برخی از کشورهای عربی و اسلامی با سکوت خود، متاسفانه در قتل عام مردم بی دفاع غزه نقش دارند.

وی تصریح کرد: در مدت زمان 34 روز فقط 500 کامیون حامل کمک های بشردوستانه و پزشکی به غزه ارسال شده؛ درحالیکه نیاز حداقلی این مردم در هنگام محاصره 17 ساله توسط رژیم صهیونیستی، روزانه 500 کامیون بوده است.

نماینده حماس گفت: در سال 1973 میلادی کشورهای عربی با استفاده از عدم عرضه نفت، نه تنها اسراییل بلکه آمریکا را شکست دادند؛ اما آیا امروز نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های جهانی از مردم فلسطین مهم ترین دستاورد طوفان الاقصی بود

حمایت های جهانی از مردم فلسطین مهم ترین دستاورد طوفان الاقصی بود