مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-06سياسي

توجیه سازمان راهداری برای بی توجهی به جاده ساحلی چابهار


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سه شنبه گذشته نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از نوع نگاه به بودجه ریزی بخش زیرساخت های جاده ای چابهار، - در حالی نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی از کم کاری در روکش آسفالت جاده ساحلی چابهار گلایه کرده بود که معاون سازمان راهداری در این باره گفت: جاده چابهار به بریس کم تردد است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سه شنبه گذشته نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از نوع نگاه به بودجه ریزی بخش زیرساخت های جاده ای چابهار، گفته بود: دولت سیزدهم کار های بسیار ارزشمندی در حوزه آبرسانی انجام داده است.

معین الدین سعیدی در خصوص وضعیت نامناسب روکش آسفالت جاده ساحلی چابهار-بریس اظهار کرد: متاسفانه این مشکل ناشی از نوع نگاهی است که به این منطقه نشات می گیرد.

با نوع نگاه کنونی بودجه ریزی ده ها سال زمان می برد که کیفیت زیرساخت های جاده ای (روکش آسفالت) جنوب و جنوب شرق سیستان و بلوچستان به میانگین استان برسد.

وی تاکید کرد: متاسفانه هنوز هم نگاهی مبتنی بر نگاه توسعه پایدار در این منطقه جاری و ساری نشده است.

وی با یادآوری این که دولت سیزدهم کار های بسیار ارزشمندی در حوزه آبرسانی انجام داده است، گفت:، اما در عین حال در بخش راهسازی، فضا های درمانی، طرح های هادی روستایی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجیه سازمان راهداری برای بی توجهی به جاده ساحلی چابهار

توجیه سازمان راهداری برای بی توجهی به جاده ساحلی چابهار