مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 20:402023-11-06بين الملل

ابراز نگرانی نخست وزیر یونان از تهدید جان غیرنظامیان در غزه


با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نخست وزیر یونان امروز (دوشنبه) نسبت به در خطر بودن جان غیرنظامیان فلسطینی ابراز نگرانی کرد.

- با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نخست وزیر یونان امروز (دوشنبه) نسبت به در خطر بودن جان غیرنظامیان فلسطینی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کریاکوس میتسوتاکیس ، نخست وزیر یونان در گفت وگوی تلفنی با آنتونی بلینکن ، وزیر خارجه ایالات متحده بر لزوم برقراری وقفه بشردوستانه و حفظ جریان کمک های بشردوستانه به غزه تأکید کرد.

این مقام یونانی با وجود ابراز نگرانی نسبت به آمار بالای تلفات غیرنظامی رژیم صهیونیستی، بر آنچه آن را حق اسراییل برای دفاع از خود دانست، تأکید کرد.

جنبش حماس در 15 مهر حمله گسترده ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد.

تل آویو در پاسخ به این عملیات - که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، طوفان الاقصی نام گرفته - قتل عام مردم بی گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می کند.

همچنین وزارت بهداشت غزه امروز در تازه ترین آمار خود اعلام کرد تعداد فلسطینی هایی که در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند به بیش از 10 هزار نفر رسیده که بیش از 6000 تن از آنان کودک و زن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی نخست وزیر یونان از تهدید جان غیرنظامیان در غزه

ابراز نگرانی نخست وزیر یونان از تهدید جان غیرنظامیان در غزه