مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-01اجتماعي

راه های آذربایجان شرقی چطور کنترل می شود؟


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: راه های استان با 24 دوربین نظارت تصویری، 99 دوربین کنترل سرعت، 98 سامانه ترددشمار و 4 سامانه توزین کنترل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حیدر فتح زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت راه های استان اظهار کرد: توسعه فناوری و بکارگیری آن در مدیریت مطلوب راه ها، شناخت نقاط پرترافیک استان، تامین امکانات مورد نیاز برای رفع مشکلات راه ها و در نهایت ارتقای سلامت اداری با بهره گیری از حرم داپ یعنی پلاک خوان ها و تطابق آن با نوع حمل و مسیر بار نقش مهمی در مدیریت راه ها دارد.

وی افزود: کنترل راه ها با 24 دوربین نظارت تصویری، 99 دوربین کنترل سرعت، 98 سامانه تردد شمار، 4 سامانه توزین در حال حرکت و 6 عدد تابلو اطلاع رسانی متصل به مرکز مدیریت راه های استان و سامانه 141 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در ارتباط با مشکلات جاده ای است.

بررسی چالش ها و موانع پیشرفت کنارگذر ایلخچی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی همچنین امروز در بازدید از حاشیه بازدید از جاده کنارگذر ایلخچی گفت: میزان پیشرفت پروژه جاده کنارگذر ایلخچی بیش از 80 درصد بوده و تلاش می شود با انجام اقدامات لازم در خصوص تعیین تکلیف ماده 9 و رفع معارض اراضی مسیر تا پایان سال جاری امکان بازگشایی مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های آذربایجان شرقی چطور کنترل می شود؟

راه های آذربایجان شرقی چطور کنترل می شود؟