مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 19:152023-11-01اقتصادي

احداث پتروپالایشگاه شهید سلیمانی در شورای اقتصاد تصویب شد


درخواست وزارت نفت مبنی بر «احداث پتروپالایشگاه شهید سلیمانی در بندرعباس» در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رییس جمهور تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، دهمین جلسه شورای اقتصاد عصر امروز (10 آبان) به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد و درخواست های برخی دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران گزارشی از وضعیت تأمین مالی بسته سرمایه گذاری 5 میلیارد دلاری کشور روسیه مصوب سال 1395 و پروژه های در دست اجرا نظیر پروژه احداث نیروگاه سیریک و پروژه برقی سازی راه آهن گرمسار _ اینچه برون را ارائه کرد و در خصوص برخی موانع اجرای پروژه ها تصمیماتی اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین آخرین وضعیت پروژه طراحی و ساخت راه آهن رشت _ آستارا و نیز تصمیماتی جهت تسریع در تملک اراضی و اجرای قرارداد فیمابین ایران و روسیه مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که رییس دفتر رییس جمهور، وزرای نفت، نیرو، راه و شهرسازی، صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی و رییس کل بانک مرکزی نیز حضور داشتند، دو درخواست وزارت نفت مبنی بر احداث پتروپالایشگاه شهید سلیمانی در بندرعباس و توسعه حمل و نقل مسافر با قطار شهری در تهران و هشت کلانشهر اصف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پتروپالایشگاه شهید سلیمانی در شورای اقتصاد تصویب شد

احداث پتروپالایشگاه شهید سلیمانی در شورای اقتصاد تصویب شد