مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-02سياسي

بشریت در غزه در خطر است/ صلیب سرخ مسیر ارسال کمک­ های بشردوستانه را تسهیل کند


معاون اموربین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بشریت در غزه در خطر است، گفت: باید راهی ایمن جهت ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور پیدا شود.

- معاون اموربین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بشریت در غزه در خطر است، گفت: باید راهی ایمن جهت ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور پیدا شود.

محموله­ های بشردوستانه ایران باید هرچه زودتر به دست مردم غزه برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راضیه عالیشوندی در جلسه مشترک با رییس دفتر نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران گفت: همکاری خوبی بین هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و کمیته بین المللی صلیب سرخ وجود داشته و امیدواریم این همکاری­ ها همچون گذشته ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با توجه به پیامدهای انسانی ناشی از شدت حملات هوایی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و اقدامات خارج از عرف و قواعد بین­ المللی رژیم اشغالگر در حمله به غیرنظامیان بی­ دفاع در بخش اشغالی گفت: این نوع اقدامات، انسانیت را به چالش می­ کشد و با قوانین بین المللی بشر دوستانه در تضاد است.

عالیشوندی در ادامه تاکید کرد: کمیته بین­ ا­لمللی صلیب سرخ به نقض آشکار حقوق بین الملل بشردوستانه باید ورود جدی داشته­ باشد و این اقدامات خلاف قوانین بین­ المللی را محکوم ­کند، چراکه بسیاری از موارد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشریت در غزه در خطر است/ صلیب سرخ مسیر ارسال کمک­ های بشردوستانه را تسهیل کند

بشریت در غزه در خطر است/ صلیب سرخ مسیر ارسال کمک­ های بشردوستانه را تسهیل کند