مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-07ورزشي

صحبت های بیرانوند در چه صورت برای استقلال و پرسپولیس ترسناک است؟


مساله ورود به کمک های بیرونی تحت عنوان هوادار متمول می تواند دردسر بزرگی را برای 2 باشگاه پرطرفدار کشورمان ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قانون سقف قرارداد اگر چه برای فوتبال ایران قانونی ناگهانی بود و مورد اعتراض بسیاری قرار گرفت اما تا حدی باعث کنترل تورم و افزایش بی رویه در انعقاد قراردادها شد.

ضمن اینکه این قانون باعث شناسایی ترفندهای نقل و انتقالاتی توسط مدیران فوتبالی کشورمان مانند کمک های بیرونی تحت عنوان هوادار متمول شد.

اگرچه برخی معتقدند که اجرای این قانون باعث آشفتگی جامعه فوتبال در فصل جاری شده اما مشخص است که پافشاری تصمیم گیرندگان و انجام اصلاحات لازم در این مورد قطعا از آشفتگی نقل و انتقالاتی که تاکنون شاهد بودیم و همچنین تخلفات پولی ریز و درشتی که هرروز ابعاد جدیدتری از آن مشخص می شود، در فصول آینده جلوگیری خواهد شد.

ایراد مالیاتی دردسرساز نیست بحث هوادار متمول، موضوعی است که بر سر زبان اهالی فوتبال است اما به نظر می رسد در ماجراهای سقف قرارداد خیلی به آن توجه نمی شود.

در این ماجراها موضوعی که خیلی قابل توجه قرار گرفته بحث پرداخت مالیات قرارداد بازیکنان است که اتفاقا منجر به کسر امتیاز از تیم پرسپولیس هم شد اما می توان گفت مبالغ مالیاتی بازیکنان در قیاس با مبالغ قراردادهای آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های بیرانوند در چه صورت برای استقلال و پرسپولیس ترسناک است؟

صحبت های بیرانوند در چه صورت برای استقلال و پرسپولیس ترسناک است؟