مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-19اجتماعي

اختصاص 20 درصد اعتبارات همدان به نوسازی مدارس


امسال 20 درصد اعتبارات شهرستان به نوسازی مدارس اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی عصر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار کرد: متاسفانه گزارش هایی از برخی معلمان و مراکز آموزشی به ویژه در مقطع متوسطه داریم که حاکی از انتظارات غیر ضروری از دانش آموزان برای تهیه و فراگیری کتاب های کمک درسی است.

وی با بیان اینکه فشار بیش از حد و سخت گیری برخی از معلمان باعث استرس دانش آموزان و نارضایتی خانواده ها شده است افزود: تنوع کتاب های غیر درسی، کمک آموزشی و میزان فروش این کتاب ها باعث شده اصل کتاب درسی دانش آموزان به حاشیه برود و هزینه هایی را نیز به والدین تحمیل کند.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه پیگیری و رسیدگی مشکلات مدارس روستایی افزود: در مدارس روستایی با شرایط متفاوت از مدارس شهر مواجهیم که باید ضمن تشکیل کارگروهی از ظرفیت بخشداری، دهیاری، خیرین، شوراهای اسلامی و سایر افراد تاثیرگذار در روستاها برای رفع مشکلات مدارس روستایی استفاده شود.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما توجه مدیران مدارس به سیستم گرمایشی مدارس و ایمنی آن مورد تاکید است تا ضمن ایجاد فضای آموزشی با دمای مناسب برای دانش آموزان از هر گونه مخاطره احتمالی پیشگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 درصد اعتبارات همدان به نوسازی مدارس

اختصاص 20 درصد اعتبارات همدان به نوسازی مدارس