مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-24اقتصادي

احداث دو مجتمع تجاری در پردیسان قم


رییس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه وشهرسازی استان قم، گفت: احداث مجتمع های تجاری محلات دو و سه پردیسان علاوه بر ایجاد رضایت مندی شهروندی، - صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه های معیشتی، کاهش ترافیک شهری، کاهش تنش اجتماعی را در پی دارد.

سید وحید حسینی رییس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه وشهرسازی استان قم، اظهار کرد: رویکرد اداره کل، ساخت و اجرای پروژه ها و نگاه عمرانی صرف نیست و باید به سایر مولفه ها و سرانه های زندگی شهری توجه کرد و همزمان با ساخت مسکن، زیست اجتماعی را نیز تسهیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان قم، وی افزود: باید در ساخت و واگذاری به سایر سرانه های زیست شهری از جمله تجاری، آموزشی، فرهنگی، درمانی باید نگاه ویژه ای شود و بهبود سطح زندگی شهری مردم یکی از ماموریت های این اداره کل است.

حسینی بیان کرد: در طول سالیان اخیر علی رغم ساخت وسازهای مسکونی قابل ملاحظه و درخور در پردیسان قم، به لحاظ ایجاد و دسترسی به سایر کاربری ها از جمله تجاری با کمبودهایی مواجه بوده ایم که این اداره کل در راستای خدمت رسانی به مردم اقدام به احداث مجتمع های تجاری کرده است.

وی گفت: احداث مجتمع های تجاری محلات دو و سه پردیسان علاوه بر ایجاد رضایت مندی شهروندی، صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه های معیشتی، کاهش ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دو مجتمع تجاری در پردیسان قم

احداث دو مجتمع تجاری در پردیسان قم