مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-14ورزشي

جزییات چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد


چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد از سوی کادر فنی تیم ملی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت های رسمی سال 2024 از جمله قهرمانی آسیا، گزینشی المپیک، المپیک پاریس و رقابت های قهرمانی جهان در وزن های المپیکی (در صورت برگزاری) اعلام شد.

متن چرخه اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد به شرح زیر است: بسمه تعالی چرخه ی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات سال 2024 (رقابت های قهرمانی آسیا، المپیک پاریس، جهانی اوزان غیرالمپیکی (در صورت برگزاری) و امیدهای جهان 23 سال) مقدمه: فدراسیون کشتی از سال 2020 طبق برنامه ریزی های صورت گرفته با وجود هیچ گونه اعتراض در این سال ها در نحوه انتخابی تیم ملی اقدام به تدوین چرخه انتخابی تیم ملی کرده است با این امید که این چرخه ماندگار گردد.

فدراسیون بر موضوع عدالت محوری اعتقاد راسخ دارد اما باورش این است که عدالت برای همه یکسان نیست، بلکه هر فرد به اندازه میزان آورده اش دریافتی متفاوت دارد.

ماده واحد حضور تمامی کشتی گیران در چرخه انتخابی تیم ملی الزامی است و حضور نداشتن کشتی گیر در چرخه به منزله حذف از چرخه است، چرخه انتخابی حضور در رقابت های داخلی و خارجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد

جزییات چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد