مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-04بين الملل

بمباران دیوانه وار غزه نشانگر ضعف رژیم جعلی «اسراییل» است


معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده کل قوا، هدف قرار دادن مراکز درمانی، مساجد و مدارس غزه را نشانگر وحشت رژیم غاصب صهیونیستی دانست و افزود: این جنایات نقض آشکار حقوق بشر است.

- بمباران دیوانه وار غزه نشانگر ضعف رژیم جعلی اسراییل است ایسنا/گلستان معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده کل قوا، هدف قرار دادن مراکز درمانی، مساجد و مدارس غزه را نشانگر وحشت رژیم غاصب صهیونیستی دانست و افزود: این جنایات نقض آشکار حقوق بشر است.

سردار رسول سنایی زاده ظهر شنبه 13 آبان 1402 در جمع راهپیمایان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گرگان، اظهار کرد: آنچه امروز در غزه و فلسطین شاهد آن هستیم، سیلی سخت مظلوم ترین انسان ها بر چهره صهیونیست های استعمارگر و کودک کش است.

وی با اشاره به اینکه تعداد افرادی که رژیم تروریستی اسراییل در ماه های اخیر در غزه به شهادت رسانده، چند برابر بیش از میانگین تعداد شهدا در طول سال های گذشته بوده است، افزود: رژیم غاصب اسراییل علاوه بر کشتار بی رحمانه و دیوانه وار در نوار غزه با عناوین مختلف مثل ورود با کفش و سگ به مساجد دست به تحقیر این ملت شریف می زند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه این رژیم جعلی به دنبال عادی سازی روابط با کشورهای عربی برای گسترش جنایات بر علیه مردم بی دفاع غزه بوده و همین مسأله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران دیوانه وار غزه نشانگر ضعف رژیم جعلی «اسراییل» است

بمباران دیوانه وار غزه نشانگر ضعف رژیم جعلی «اسراییل» است