مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:412023-11-01سياسي

تأکید قاضی القضات بر حفظ کرامت مردم در ادارات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای بعدازظهر امروز در شورای اداری استان با قدردانی از مهمان نوازی مردم و مدیران و نیروهای نظامی و انتظامی کرمان اظهار داشت: با این تعداد شهید، جانباز و آزاده ای که داریم، مسؤولیت سنگینی بر دوش همه ما مسؤولان هست و باید تمام تلاش خودمان را داشته باشیم و از حداکثر فرصت برای خدمت گذاری به مردم و نظام استفاده کنیم.

وی بیان داشت: گلایه مندی از ترک فعل ها، تبعیض ها، بی تدبیری ها، وجود فساد و کم کاری ها می شود، مگر غیر این است که الان مجموعه مسؤولان استان زیر این سقف جمع هستند، اگر این موارد انجام نشده، پس از چه کسی گلایه می کنیم، ما که مدیران امروز نیستیم و از سال های قبل بوده ایم.

محسنی اژه ای ادامه داد: در مواردی گفته می شود، مدیران قبلی کوتاهی و یا ترک فعل کرده اند، بنابراین ما به نحوی عمل کنیم که بعدی ها این را به ما نگویند که ترک فعل کرده ایم و یا بگویند در دستگاه شان فساد بوده است.

وی از مسؤولان خواست تا به صورت شفاف با مردم صحبت کنند و اقدامات صورت گرفته را به آنها بگویند.

رییس قوه قضاییه بیان داشت: ما یک نظام هستیم و این نظام بر اساس قانون، یک ترتیباتی دارد و هر کدام از نهادها و مجموعه ها وظایفی را بر عهده دارند و نمی توان مسائل را به علت سخت بودن، کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید قاضی القضات بر حفظ کرامت مردم در ادارات

تأکید قاضی القضات بر حفظ کرامت مردم در ادارات