مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-20بين الملل

اختلافات در کابینه جنگ نتانیاهو درباره آتش بس و تبادل اسرا


برخی رسانه های عبری زبان به بررسی اختلاف نظرهای موجود در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر قرارداد تبادل اسرا و آتش بس و تاثیرات آنها بر این دو موضوع پرداختند.

- برخی رسانه های عبری زبان به بررسی اختلاف نظرهای موجود در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر قرارداد تبادل اسرا و آتش بس و تاثیرات آنها بر این دو موضوع پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرارداد تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس که با برقراری آتش بس همراه خواهد بود، به دلیل برخی اختلاف نظرها برسر آن در داخل کابینه جنگ، همچنان بدون توافق به تعویق می افتد، همینطور با وجود اینکه در حال حاضر شرایط در داخل نوار غزه به شدت فاجعه بار است، کشمکش در اراضی اشغالی بر سر انتقال سوخت به غزه برای جلوگیری از وخامت شرایط انسانی در این منطقه ادامه دارد.

زمان به نفع تل آویو نیست تال لیو رام، تحلیلگر مسایل نظامی روزنامه عبری زبان معاریو در گزارشی نوشت، در شرایطی که فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی ملزم به مدیریت تنش میان تمایل به ادامه پیشروی به سمت جنوب شهر غزه و پیشرفت در مذاکرات درباره آزادسازی اسرا است، این ارتش در تلاش است نیروهای خود را به دیگر جهات شهر غزه پیش ببرد.

در حال حاضر زمان به نفع اشغالگران نبوده و با دستاوردهای نظامی که می خواهد به شکل خاص در شهر غزه محقق کند، همخوانی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات در کابینه جنگ نتانیاهو درباره آتش بس و تبادل اسرا

اختلافات در کابینه جنگ نتانیاهو درباره آتش بس و تبادل اسرا