مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-20اقتصادي

فهرست کالاهای وارداتی ممنوعه برای تجارت آزاد با پاکستان کوتاه می شود


مدیرکل آسیای جنوبی سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه در حال حاضر مذاکرات دور پنجم در رابطه با تجارت آزاد بین ایران و پاکستان شروع شده، گفت: یکی از پیوست های این موافقت نامه تجارت آزاد، - مدیرکل آسیای جنوبی سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه در حال حاضر مذاکرات دور پنجم در رابطه با تجارت آزاد بین ایران و پاکستان شروع شده، گفت: یکی از پیوست های این موافقت نامه تجارت آزاد، فهرست کالاهای حساس برای حمایت از تولید داخلی است که این فهرست در دور قبلی مذاکرات برای دو طرف فهرست بلندی بود، اما امیدواریم با تفاهم هایی که برای تسهیل تجارت صورت می گیرد، این فهرست کالایی کوتاه تر و ممنوعیت ها و حساسیت ها کمتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی طالبیان مقدم در حاشیه نشست مشترک تجارت با بازار پاکستان و اولین نمایشگاه بین المللی صادرات به پاکستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون بیشترین سطح تجارت دو کشور نزدیک به 2.

5 میلیارد دلار بوده است.

با برگزاری نشست های و نمایشگاه های تخصصی، اعزام و پذیرش هیئت های تجاری، فعال کردن بازارچه های مرزی و مراکز تجاری می توان سطح مبادلات تجاری دو کشور را افزایش داد.

وی با بیان اینکه قرار است مراکز تجاری طی ماه های آینده در پاکستان افتتاح شود، تصریح کرد: همچنین برنامه ریزی شده طی دو تا سه ماه آینده یک رویدار فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست کالاهای وارداتی ممنوعه برای تجارت آزاد با پاکستان کوتاه می شود

فهرست کالاهای وارداتی ممنوعه برای تجارت آزاد با پاکستان کوتاه می شود