مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-21اجتماعي

آخرین وضعیت بارندگی در راه های البرز


رییس پلیس راه البرز از بارش باران و برف در جاده های این استان خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط رانندگی کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، پیمان کرمی، رییس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت وگو با  فارس ، در راستای اعلام آخرین وضعیت جاده های استان که به واسطه بارش برف و باران شرایط خاصی را دارند، گفت: بارش برف در جاده کرج - چالوس از محدوده شهرستانک تا کندوان ادامه دارد.

رییس پلیس راه استان البرز ضمن تاکید بر اینکه از سفرهای غیر ضروری اجتناب شود، تصریح کرد: همچنین بارش باران آزادراه های استان البرز را با لغزندگی مواجه ساخته است.

وی ادامه داد: با توجه به بارش ها، احتمال سقوط سنگ در مسیر های کوهستانی به ویژه در جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست که در چنین شرایط جوی رانندگان در حاشیه محورهای کوهستانی و رودخانه ها توقف نکنند.

کرمی افزود: راه ارتباطی هشتگرد - طالقان به دلیل شرایط ناپایدار جوی از عصر روز گذشته بسته شده و افرادی که قصد عزیمت به شهرستان طالقان را دارند می توانند از محور ارتباطی قدیم این شهرستان استفاده کنند.

وی اضافه کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بارندگی در راه های البرز

آخرین وضعیت بارندگی در راه های البرز