مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-10سياسي

دعوت شهردار شیراز از دانشجویان برای ارائه ایده و تفکرات ناب


شهردار شیراز در دیدار با دانشجویان هنر و معماری این کلان شهر از آنان دعوت کرد تا ایده و تفکرات خود را در این حوزه ارائه دهند.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز در دیدار با دانشجویان هنر و معماری این کلان شهر از آنان دعوت کرد تا ایده و تفکرات خود را در این حوزه ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن اسدی در دیدار با دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز گفت: شهرداری وظایف بسیار زیاد و متعددی دارد و هیچ دستگاه اجرایی به اندازه شهرداری وظیفه بر عهده بر گذاشته نشده است.

وی افزود: شهرداری در حال حاضر 355 وظیفه احصا شده برعهده دارد و در کشور ما این نهاد بیشتر مدیریت بحران می کند؛ چراکه یک بخش از شهرداری حوزه درآمدی و بخش دیگر هزینه کرد است که بسیار دشوارتر از حوزه درآمدی است.

اسدی تصریح کرد: موضوعات و مسائل شهرسازی، بحث های حاشیه نشینی، مهاجرت، ترافیک، آلایندگی، هوای پاک و سیستم حمل ونقل عمومی در مدل های مختلف هست که به موضوعات شهرسازی برمی گردند که از دغدغه های مهم مدیریت شهری هستند.

شهردار شیراز اضافه کرد: کلان شهر شیراز در مقایسه با سایر کلانشهرها در موضوعات ضابطه و شهرسازی شهری بسیار سختگیرانه عمل می کند.

وی بیان کرد: امروزه اولین قدم برای صدور مجوز کنترل ضابطه و طرح تفضیلی است تا از لحاظ شهرسازی منعی وجود نداشته و منطبق با طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت شهردار شیراز از دانشجویان برای ارائه ایده و تفکرات ناب

دعوت شهردار شیراز از دانشجویان برای ارائه ایده و تفکرات ناب