مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-10سياسي

سرلشکر جعفری: فتح قدس رمز ظهور حضرت مهدی (عج) است


فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه را اوج ذلالت استکبار جهانی دانست و گفت:علیرغم جنایات رژیم صهیونیستی همگان بدانند فتح قدس کلید و رمز ظهور حضرت مهدی (عج) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم امشب در نشست روشنگری جهان پسا اسراییل در مسجد جامع شهر آستانه اشرفیه فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه را اوج ذلالت استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: این روزها شاهد جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین هستیم ولی همگان بدانند فتح قدس کلید و رمز ظهور حضرت مهدی (عج) است.

جعفری با تاکید بر نقش فرهنگ استکبار ستیزی جمهوری اسلامی در مقاومت ملت های مسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا، بیان کرد: انقلاب اسلامی یک راهی را پیش پای آزادگان جهان گذاشته و به برکت خون شهدا و مجاهدینی که در این راه تلاش کرده و جان خود را فدا کردند، به اشاعه راه الهی امام خمینی (ره) در بین کشورهای اسلامی کمک کرده و این قدم استوارتر شده است.

وی، مقاومت مردم مظلوم غزه را نتیجه ایستادگی، مقاومت، مجاهدت و فداکاری ملت ایران دانست و تصریح کرد: داعش را آمریکا و رژیم صهیونیستی تشکیل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر جعفری: فتح قدس رمز ظهور حضرت مهدی (عج) است

سرلشکر جعفری: فتح قدس رمز ظهور حضرت مهدی (عج) است