مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:302023-10-29سياسي

«حسن ملک حسینی» مدیرعامل منطقه آزاد اینچه برون شد


طی برگزاری مراسمی با حضور «حجت الله عبدالملکی» دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، «حسن ملک حسینی» به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد اینچه برون معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، طی برگزاری مراسمی با حضور حجت الله عبدالملکی دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، حسن ملک حسینی به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد اینچه برون معرفی شد.

همچنین در این مراسم بهروز سامان و سیدمحمد حسینی به مدت سه سال به عنوان اعضای هیات مدیره منطقه آزاد اینچه برون منصوب و معرفی شدند.

منطقه آزاد اینچه برون از جمله پروژه های توسعه ای استان گلستان است که در سفر رییس جمهور به گلستان جزء مصوبات و تاکیدات رییس جمهور بوده است.

پس از سفر رییس جمهور به گلستان و دستورات صادر شده در این خصوص، تصویب اساسنامه این منطقه در دستور کار قرار گرفت و امروز به صورت رسمی با معرفی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این پروژه وارد فاز عملیاتی می شود.

پروژه منطقه آزاد اینچه برون از جمله پروژه هایی بوده که سال ها تنها یک مصوبه داشته و هیچ اقدام عملیاتی برای توسعه و حرکت رو به جلو صورت نگرفت که در دولت سیزدهم مورد توجه مسوولان استانی و شخص رییس جمهور قرار گرفته و امروز به مرحله اقدامات عملیاتی رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حسن ملک حسینی» مدیرعامل منطقه آزاد اینچه برون شد

«حسن ملک حسینی» مدیرعامل منطقه آزاد اینچه برون شد