مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 22:552023-10-25بين الملل

لندن: آتش بس فقط به حماس کمک می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس چهارشنبه (25 اکتبر، سوم آبان) گفت بریتانیا وقفه بشردوستانه درگیری در غزه برای تسهیل ارسال کمک به این منطقه را بررسی می کند، - سخنگوی نخست وزیر انگلیس گفت لندن وقفه بشردوستانه درگیری در غزه را برای تسهیل ارسال کمک به این منطقه بررسی می کند، اما خواهان آتش بس کلی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس چهارشنبه (25 اکتبر، سوم آبان) گفت بریتانیا وقفه بشردوستانه درگیری در غزه برای تسهیل ارسال کمک به این منطقه را بررسی می کند، اما خواهان آتش بس کلی نیست، زیرا به ادعای او، تن ها به نفع حماس خواهد بود.

  به نوشته رویترز ، وی گفت: وقفه های بشردوستانه که موقتی و دامنه آن محدود است، می تواند ابزار عملیاتی باشد و این چیزی است که می توانیم در نظر بگیریم و درباره آن گفتگو کرده ایم.

  او همچنین به اظهارات آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل که به اشغالگری رژیم صهیونیستی اشاره کرده بود، واکنش نشان داد و گفت دولت انگلیس با این اظهارات موافق نیست.

وی بدون کلمه ای اشاره به قتل عام فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی، در اشاره به عملیات طوفان الاقصیِ نیرو های مقاومت فلسطین گفت: به وضوح می گوییم هیچ توجیهی برای حمله تروریستی وحشیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندن: آتش بس فقط به حماس کمک می کند

لندن: آتش بس فقط به حماس کمک می کند