مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 08:202023-10-28حوادث

1200 حلقه لاستیک قاچاق در شاهرود کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف یک هزار و 200 حلقه لاستیک خودرو توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، علیرضا شایینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برخورد با ورود کالای قاچاق به استان سمنان، مأموران اداره پلیس امنیت اقتصادی، حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی شهرستان شاهرود به یک دستگاه کامیونت خرده بار مشکوک شدند و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو یک هزار و 200 حلقه لاستیک خودروی سنگین و سبک و 388 عدد کمپوت آناناس که فاقد هرگونه مدارک و بارنامه بود را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: در بررسی به عمل آمده، کارشناسان ارزش این محموله را سه میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند.

شایینی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شاهرود معرفی شد، خاطرنشان کرد پلیس با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور لطمه وارد کند، برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 حلقه لاستیک قاچاق در شاهرود کشف شد

1200 حلقه لاستیک قاچاق در شاهرود کشف شد