مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-16سياسي

آیت الله اختری (ره) عامل به جهاد تبیین بود


آیت الله اختری (ره) عامل به جهاد تبیین بود و در تبیین واقعیات ننگین دوران طاغوت جهد و تلاش فراوان کرده و در این راستا شکنجه و آزار فراوانی را متحمل شد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت : آیت الله اختری (ره) عامل به جهاد تبیین بود و در تبیین واقعیات ننگین دوران طاغوت جهد و تلاش فراوان کرده و در این راستا شکنجه و آزار فراوانی را متحمل شد.

سید محمد رضا هاشمی 25 آبان در آیین نکوداشت مرحوم آیت الله شیخ عباسعلی اختری (ره) که در محل سالن اجتماعات دانشکده دندانپزشکی سمنان برگزار شد، با تمجید از جایگاه مرحوم آیت الله اختری (ره) اظهار کرد: ما امروز شاهد برپایی مراسم نکوداشت عالمی هستیم که از ابتدای دوران شکل گیری انقلاب در کنار امام خمینی (ره) نقش آفرینی کرده و در زمان تبعید حضرت امام (ره) در سال 1342 نیز ، نامه حمایت از مرحوم امام (ره) را امضاء کردند.

وی گفت: آیت الله اختری (ره) عامل به جهاد تبیین بود و در تبیین واقعیات ننگین دوران طاغوت جهد و تلاش فراوان کرده و در این راستا، شکنجه و آزار فراوانی را متحمل شدند.

استاندار سمنان تصریح کرد: آیت الله اختری (ره) درحوزه های مختلف و مسئولیت های گوناگون بسیار خوب ایفای نقش کردند که در این زمینه نامی درخشان از ایشان ثبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اختری (ره) عامل به جهاد تبیین بود

آیت الله اختری (ره) عامل به جهاد تبیین بود