مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-11فرهنگي

77 قصه گوی کرمانشاهی در مرحله استانی جشنواره قصه گویی شرکت کردند


صاحبان 77 اثر در مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمانشاه به مدت سه روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه امروز در آیین افتتاحیه مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره ی بین المللی قصه گویی در کرمانشاه، سخنان خود را با یکی بود، یکی نبود آغاز کرد.

وی ضمن اشاره به عملکرد کانون، ادامه داد: مجموعه کانون استان سال هاست که با اهتمامی ویژه در حال فعالیت است و گواه آن موفقیت ها، برون داد و بازخورد ارزشمندی است که کسب کرده و اعضای گرانقدری که اکنون بزرگ شده و در ماهیت مقام های مختلف در اجتماع به ایفای نقش می پردازند و امروز قصه زندگی خود را می سازند.

مدیرکل کانون کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: اکنون مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره ی قصه گویی در حال اجراست که فرایند اجرایی آن از مدت ها پیش آغاز شده و همکاران توانمند ما در کانون استان به شکلی بسیار مطلوب و به صورت شبانه روزی در این زمینه فعالیت داشته اند تا باز هم صحنه هنرمندی قصه گویان استانی، به زیبایی رقم بخورد.

وی تصریح کرد: در ارزشمندی قصه گویی همین را بس که خداوند آموزه های خود در قرآن را به صورت قصه به ما انتقال داده و احسن القصص همان قصه های زیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 قصه گوی کرمانشاهی در مرحله استانی جشنواره قصه گویی شرکت کردند

77 قصه گوی کرمانشاهی در مرحله استانی جشنواره قصه گویی شرکت کردند