مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-20سياسي

هوشمندسازی دستگاه قضا و فراجا خدمت رسانی را سرعت می بخشد


دادستان همدان با بیان اینکه هوشمندسازی و بهره گیری از تجهیزات الکترونیکی منجر به خدمت رسانی دقیق، سریع و با کیفیت می شود گفت: دستگاه قضا از هر گونه تعامل در این زمینه با فراجا استقبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان؛ حسن خانجانی در نشست تعاملی با مسوول هوشمندسازی پلیس پیشگیری فراجا، بر ضرورت راه اندازی شبکه ملی عدالت به منظور هدفمند ساختن بهتر هوشمندسازی و ارتباط دوسویه بین مراجع قضایی در استان ها و بین مراجع قضایی و انتظامی تأکید کرد.

وی افزود: با توجه به افزایش حجم وسیعی از جرایم، بی تردید هوشمندسازی دستگاه قضایی؛ سرعت، دقت و کیفیت رسیدگی به پرونده های قضایی را ارتقا می دهد.

دادستان همدان ابلاغ الکترونیکی را یکی از خدمات الکترونیکی این دستگاه دانست که کشور را با افزایش سرعت عمل قضایی نجات داده است.

وی ادامه داد: اقدامات مؤثر دیگری مانند دادرسی الکترونیکی بین استانی و راه اندازی سامانه کنترل تردد ساما (سامانه اطلاعات مؤثر اشخاص) هم به کمک دستگاه قضا برای تعقیب متهمان و مجرمان ایجاد شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب هوشمندسازی فاصله داریم.

خانجانی تاکید کرد: از برنامه های هوشمندسازی پلیس پیشگیری در راستای خدمت رسانی بهتر و سریعتر به مردم استقبال می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی دستگاه قضا و فراجا خدمت رسانی را سرعت می بخشد

هوشمندسازی دستگاه قضا و فراجا خدمت رسانی را سرعت می بخشد