مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-11بين الملل

سیاست های دوگانه در حمایت از فلسطین


سیاستی که برای تحکیم ادعای پایه های کشور ها در خصوص ٱم القرایی جهان اسلام و حفظ جایگاه شان در بین مردم اتخاذ شده و فقط مسئله فلسطین فقط در اقدامات نمادین شان خلاصه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،  مبین احمدی دبیر قرارگاه قفقاز سازمان بسیج دانشجویی در یادداشتی نوشت: روز چهارشنبه 26 مهر در حالی که جنگنده های رژیم صهیونیستی بی وقفه مشغول بمباران مناطق مختلف غزه بودند، نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی با حضور وزرای خارجه و مقامات کشور های عضو جهت بررسی تحولات در سرزمین های اشغالی برگزار گردید.

حاضرین نظرات و راهکارهای خود را جهت حل بحران میان فلسطین اشغالی و رژیم صهیونیستی بیان کردند، اما با وجود تاکید تمامی کشور های عضو این سازمان بر محوریت مسئله فلسطین برای تمامی امت اسلامی و حمایت از حقوق مسلم مردم فلسطین، نکته ای حائز اهمیت بوده و بیش از تمامی سخنان گفته شده به چشم می آمد و آنهم سیاست دوگانه برخی کشور ها در محکومیت رژیم صهیونیستی و دفاع از فلسطین بود.

سیاستی که حامی تشکیل دولتی فلسطینی در کنار دولتی اسراییلی و همزیستی مسالمت آمیز بین دو دولت بود اما این سیاست دوگانه در اظهارات کشور های خلاصه نمی شود و فاصله ای طولانی میان حرف ها و اعمالشان حکمفرما بوده، سیاستی که برای تحکیم ادعای پایه های کشور ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های دوگانه در حمایت از فلسطین

سیاست های دوگانه در حمایت از فلسطین