مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-29حوادث

728 متجاوز مرزی در حوزه مرزی هنگ تایباد دستگیر شدند


مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند 728 نفر از اتباع کشور افغانستان که قصد ورود غیرمجاز از طریق مناطق ممنوعه مرزی به داخل خاک کشور را داشتند، - ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند 728 نفر از اتباع کشور افغانستان که قصد ورود غیرمجاز از طریق مناطق ممنوعه مرزی به داخل خاک کشور را داشتند، دستگیر و طرد کنند.

سردار مجید شجاع در تشریح این خبر مطرح کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در پی اشرافیت کامل اطلاعاتی و رصد شبانه روزی نقاط صفر مرزی و برخورد قاطع با متجاوزین مرزی با شناسایی محل های احتمالی ورود آن ها طی 10 روز گذشته، موفق شدند 728 نفر از اتباع کشور افغانستان که قصد ورود غیرمجاز از طریق مناطق ممنوعه مرزی به داخل خاک کشورمان را داشتند، دستگیر و طرد کنند.

وی تأکید کرد: مرزبانان این فرماندهی با مراقبت شبانه روزی نقاط صفر مرزی و اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی با هرگونه قانون شکنی و سودجویی در حوزه استحفاظی خود قاطعانه برخورد می کنند و این امر باعث شده است امروز امنیت مطلوبی در مناطق مرزی استان برقرار باشد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در ادامه از طرد 22 هزار و 283 نفر از اتباع کشور افغانستان توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد از طریق مرز دوغارون خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

728 متجاوز مرزی در حوزه مرزی هنگ تایباد دستگیر شدند

728 متجاوز مرزی در حوزه مرزی هنگ تایباد دستگیر شدند