مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-05ورزشي

باشگاه نساجی مازندران هواداران خود را به ورزشگاه آزادی فراخواند


باشگاه نساجی مازندران برای بهره مندی ازحمایت یاردوازدهم درمرحله برگشت بازی های گروهی لیگ قهرمانان آسیا تمهیدات ویژه ای برای حضور هوادران خود در ورزشگاه آزادی تهران فراهم کرد.

- ایسنا/مازندران باشگاه نساجی مازندران برای بهره مندی ازحمایت یاردوازدهم درمرحله برگشت بازی های گروهی لیگ قهرمانان آسیا تمهیدات ویژه ای برای حضور هوادران خود در ورزشگاه آزادی تهران فراهم کرد.

سرپرست تیم باشگاه نساجی مازندران در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: برای بهره مندی هرچه بیشتر از حضور هواداران در بازی با نوبهار ازبکستان در روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران، باشگاه نساجی تعدادی اتوبوس را تعیین کرده که از قائمشهر راهی ورزشگاه آزادی شوند.

فرهاد کوچک زاده افزود: امیدواریم بار دیگر همچون روز صعود به لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی، هواداران فهیم نساجی مازندران یکدل و یکصدا و یکرنگ، جاده های شمال و سکوهای آزادی از تیم محبوب خود حمایت کنند.

سرپرست تیم نساجی مازندران همچنین از هواداران وعلاقمند تیم نساجی درخواست کرد، در ساعات باقی مانده تا دومین میزبانی باشگاه نساجی ایران در لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان سرمایه های اصلی باشگاه در طول 64 سال از قدمت این باشگاه که همواره پرشور و پرتعداد زبانزد فوتبال کشور بودند، در این برهه حساس نیز در کنار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه نساجی مازندران هواداران خود را به ورزشگاه آزادی فراخواند

باشگاه نساجی مازندران هواداران خود را به ورزشگاه آزادی فراخواند