مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-12اقتصادي

شبه علم با تغذیه ما چه کرده است؟


نشست پویش کیفیت محصولات غذایی با عنوان علم و شبه علم در محصولات غذایی با حضور بیش از 60 کارشناس طب سنتی، طب ایرانی، طب مدرن، نخبگان صنایع غذایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، نشست پویش کیفیت محصولات غذایی با عنوان علم و شبه علم در محصولات غذایی با حضور بیش از 60 کارشناس طب سنتی، طب ایرانی، طب مدرن، نخبگان صنایع غذایی، نمایندگان سازمان های مردم نهاد و حوزه های تحقیقاتی صنعت غذایی کشور به مدت دو روز در شهرستان ساری برگزار شد.

کارشناسان و اساتید علم تغذیه ایران در ساری گردهم آمدند تا درباره آنچه مربوط به حوزه علم و شبه علم در صنعت تغذیه است، گفت وگو کنند.

محورهای این نشست دو روزه شامل، بررسی از منظر جامعه شناسی و مردم شناسی، پذیرش و انتشار شبه علم و شایعه در جامعه، نگاه طب کهن و نوین به غذا و تغذیه و نگرانی های جامعه در مورد اصالت، ایمنی و ارزش تغذیه ای محصولات لبنی و روغن ها در نظر گرفته شده بود که در نوبت صبح و عصر به چالش و بحث و گفت وگو سپری شد.

در این نشست همچنین فعالان حوزه خام خواری و گیاه خواری نیز به نمایندگی از این حوزه حضور داشتند و شبهات و شیوه های زندگی خود را بیان کردند.

امروز صنعت اعم از تولیدکنندگان و نیز پزشکان تغذیه و نیز صنعت غذا در دنیا و نیز در ایران با مباحثی مانند آنچه شبیه علم است دست و پنجه نرم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبه علم با تغذیه ما چه کرده است؟

شبه علم با تغذیه ما چه کرده است؟