مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-01اقتصادي

از بازار خودرو چه خبر؟


رییس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران گفت: از 20 اردیبهشت ماه کاهش قیمت خودرو شروع شد که تا پایان شهریور هم ادامه داشت اما از مهر ماه به این سو قیمت خودرو 10 تا 15 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ سعید موتمنی در مورد وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: بازار خودرو نسبت به اخبار بسیار حساس است و اخبار منفی و مثبت بر این بازار اثر خود را می گذارد؛ بر همین اساس هم به دلیل نوسانات ارزی، عدم واردات و عرضه خودرو منطبق با انتظارات و محدودیت عرضه خودروهای داخلی، روند کاهشی قیمت خودرو که از 20 اردیبهشت ماه شروع شده بود از مهر ماه به این سو متوقف شد.

رییس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو تهران افزود: در واقع از 20 اردیبهشت تا شهریور ماه قیمت خودرو میانگین 15 تا 30 درصد کاهش یافته بود اما از مهر ماه به این طرف قیمت خودرو به طور متوسط 10 تا 15 درصد افزایش یافته است.

عرضه خودرو از مرداد ماه محدود شد وی با بیان اینکه بازار خودرو همچنان راکد است، گفت: البته از مرداد ماه به این طرف عرضه خودرو محدود شد و شرکت ها خودروی کمتری به بازار تزریق کردند که همین امر از جمله عوامل اصلی توقف روند کاهشی قیمت خودرو محسوب می شود.

موتمنی تصریح کرد: به عنوان نمونه خودروی کوییک 20 اردیبهشت ماه 385 میلیون تومان بود که تا 338 میلیون تومان هم پایین آمد اما ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازار خودرو چه خبر؟

از بازار خودرو چه خبر؟