مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-03سياسي

برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان به مناسبت یوم الله 13 آبان اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان برنامه های این نهاد را به مناسبت یوم الله 13 آبان اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، برنامه های این نهاد را به مناسبت یوم الله 13 آبان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه یوم الله 13آبان ماه یکی از مهم ترین وقایع مهم انقلاب اسلامی است گفت: سه اتفاق مهم در این روز صورت گرفت که در آن چهره منفور استکبار و دست نشانده آن ها رژیم پهلوی را بیش از گذشته برای مردم روشن تر ساخت.

او افزود: تبعید امام در سال 1343به ترکیه، قتل عام دانش آموزان بی گناه و مبارز با استکبار توسط رژیم پهلوی در صحن دانشگاه در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی و لانه فساد آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 1358 که امام از آن به انقلاب دوم نام بردند، از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

طباطبابی تاکید کرد: با توسعه و گسترش انقلاب اسلامی و شکل گیری آن همواره استکبار جهت ممانعت از این مسیر نورانی انقلاب اسلامی تلاش های را انجام داده، که به فضل الهی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان به مناسبت یوم الله 13 آبان اعلام شد

برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان به مناسبت یوم الله 13 آبان اعلام شد