مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-19دانش

پرستاری؛ علمی آمیخته با هنر و از خودگذشتگی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی روز پرستار را به پرستاران کشور تبریک گفت و تأکید کرد که پرستاری علمی آمیخته با هنر و از خودگذشتگی است که این مدافعان سلامت در خطّ مقدّم ارائه خدمات سلامت به مردم کشور هستند و تأمین سلامت جامعه بدون حضور پرستاران امکان ندارد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی روز پرستار را به پرستاران کشور تبریک گفت و تأکید کرد که پرستاری علمی آمیخته با هنر و از خودگذشتگی است که این مدافعان سلامت در خطّ مقدّم ارائه خدمات سلامت به مردم کشور هستند و تأمین سلامت جامعه بدون حضور پرستاران امکان ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن این پیام آمده است: روز ولادت بانوی قهرمان کربلا در تقویم ایران زمین مزیّن به نام روز پرستار شده است که این روز بزرگ را به جامعه پرستاری کشور تبریک عرض می کنم.

پرستاری علاوه بر تخصص و شغل؛ یک علم آمیخته با هنر و از خودگذشتگی است که این مدافعان سلامت در خطّ مقدّم ارائه خدمات سلامت به مردم کشور هستند و تأمین سلامت جامعه بدون حضور پرستاران امکان ندارد.

پرستاران در کشور عزیزمان در طول دفاع مقدّس بر اساس حسّ میهن پرستی و اخلاق حرفه ای پرستاری خود صحنه های با شکوهی را رقم زدند و خاطرات مجاهدت های این قشر عزیز در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا از ایشان اسطوره هایی ساخت که در یاد مردم ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاری؛ علمی آمیخته با هنر و از خودگذشتگی

پرستاری؛ علمی آمیخته با هنر و از خودگذشتگی